Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Metafizika, transcedencija, paralelni svetovi, mitovi, legende...

Moderatori: KorvinOdAmbera, Moderators

#746067
Istraga protiv sveštenika zbog maltretiranja dece


Kladovo - Opštinsko javno tužilaštvo u Kladovu naložilo je juče pokretanje istrage protiv starešine Srpske pravoslavne crkve Sveti Đorđe u tom gradu Milana Blagojevića (43), zbog sumnje da je na času veronauke u jednom selu kraj Kladova fizički maltretirao učenike. Zbog optužbi roditelja i učenika Osnovne škole "Vuk Karadžić" u selu Kostol kod Kladova, policija je protiv Blagojevića podnela prijavu za krivično delo zlostavljanja i mučenja. Prijava je podneta nakon svedočenja učenika da ih je Blagojević, predavač veronauke, nezadovoljan lošim ocenama iz tog predmeta, žaračem pekao po licu, udarao u glavu "tikvom" koja se na selu koristi kao posuda za vodu, i duvao im u uši kroz cev drške te naprave.

Optužbe učenika juče je potvrdilo i dvoje roditelja. Danijela Spasojević, čiji desetogodišnjak pohađa treći razred te škole, kazala je novinarima da je njen sin, nakon dolaska kući, prikrivao šakom obraz, i da je naknadno utvrdila povrede po licu. "Bila sam šokirana onim što mi je sin ispričao. Nakon lekarskog pregleda, konstatovano je da dečak ima opekotine po licu i o tome mi je izdato lekarsko uverenje", izjavila je Spasojevićeva novinarima. Jedan od roditelja je preneo reči svog sina da je sveštenik naterao učenike da založe peć i potom u ložište stavio žarač kojim ih je kažnjavao.
Direktor škole "Vuk Karadžić" Živko Kalinović nije želeo da komentariše optužbe, navodeći da će se oglasiti nakon što se izjasni sud, ali i da će učiniti sve da zaštiti učenike. Prozvani sveštenik je rekao da će se "istina utvrditi na sudu". On je rekao medijima da bi izjavom samo "iskomplikovao situaciju", i izrazio sumnju da mu je slučaj podmetnut. Timočka eparhija, čije je sedište u Zaječaru i koja je nadležna za područje istočne Srbije, saopštila je juče da je otac Milan suspendovan sa nastave dok se ne obelodani istina o ovom slučaju, ali danas nije bilo reakcija. Prvo ročište u ovom procesu, prema saznanjima lokalnih medija, biće održano 20. marta u Kladovu. Beta

www.danas.co.yu
Korisnikov avatar
By Adenim
#746083
Ne smem ni da pomislim sta se tek radi sto nece nikad izaci u javnost...

on:
Uzas, kakav freak....
Korisnikov avatar
By gari
#746100
Interesantno je da nastavnica /razredni staresina/ nista o tome nije znala, mada deca kazu da su je obavestila o tom dogadjaju. Veronauku su do cetvrtog razreda mogli da predaju i nastavnici koji vec vode nastavu u tim odeljenjima a ne da se dodatno angazuju svestenici i studenti Teoloskog fakulteta koji su pedagoski apsolutno nespremni. Zato i dolazi do ovakvih situacija.

Strasno je da neko u 21.veku "vaspitava" decu nasiljem. A ovamo se kao u skolama bore protiv nasilja medju ucenicima.

Sta li Ministar kaze na ovo? Bas ga briga, on ionako uskoro odlazi.

:zvezdice: :napitak: :mag:
Korisnikov avatar
By Mars
#746114
E, Djiki, Djiki...


:avion: Slika
Korisnikov avatar
By Dina
#746127
Uzas!

Ja sam danas bila na decjem rodjendanu. Brat moje drugarice je svestenik i posto cerkica od druge njihove sestre nije malo bila dobra on je udari, doduse po guzi. Ja sam protivnik tuce dece u bilo kom obliku. A i tamo gde sam videla da roditelji tuku decu (sto je nazalost kod nas uobicajen metod "vaspitanja" :meduza: ) obicno je za teze prekrsaje i to "pravo" nemaju ujaci, stricevi i sl. A ovde ujak mrtav hladan udari dete i to je on ucinio uveren da je to sasvim normalno. Ja bih ocekivala da svestenik kritikuje ljude zbog nasilja nad drugim ljudskim bicem kad ono... da nisam svojim ocima videla ne bih verovala.
Korisnikov avatar
By gari
#746231
Nema ni pet godina kako su uvedene sankcije protiv nastavnika koji su fizicki kaznjavali decu. Doduse, taj propis o zabrani kaznjavanja dece u skolama je donet jos u 19. veku ali slabo ko se pridrzavao toga. S obzirom da sam bio u prosveti, znam da su mnoge moje kolege i koleginice vrlo cesto primenjivali fizicke kazne /vucenjem za usi, cupanjem kose, udaranjem lenjirom, stajanjem u uglu.../. Jos cesce je bilo verbalno kaznjavanje ucenika, uvredljivim recima, pogrdnim nadimcima, isterivanjem iz ucionice itd.

Interesantno je da je vecina roditelja davala podrsku bas takvim nastavnicima, smatrajuci da ce strozijim postupanjem uticati da dete vise i bolje uci. Nastavnici koji se nisu sluzili nasiljem nad decom smatrani su blagim, nesposobnim, bez autoriteta itd.

To sam licno iskusio jer sam sa decom uvek ostvarivao odnos drug-drug a ne nastavnik-ucenik. Naravno i tu se mora biti obazriv jer deca umeju taj odnos da zloupotrebe.

Ali, ovako nesto, peci decu zaracem je stvarno idiotizam.
Korisnikov avatar
By jukie
#746308
Originally posted by gari
Interesantno je da je vecina roditelja davala podrsku bas takvim nastavnicima, smatrajuci da ce strozijim postupanjem uticati da dete vise i bolje uci. Nastavnici koji se nisu sluzili nasiljem nad decom smatrani su blagim, nesposobnim, bez autoriteta itd.
To sam licno iskusio jer sam sa decom uvek ostvarivao odnos drug-drug a ne nastavnik-ucenik. Naravno i tu se mora biti obazriv jer deca umeju taj odnos da zloupotrebe.
Mislim da "količina učenja" ne zavisi toliko od strogoće jer su neka deca ipak glupa, pa sve i da hoće ne mogu da nauče gradivo, ali je sa druge strane tu ponašanje prema nastavnicima i procesu nastave. E tu je neophodno imati neki autoritet jer ipak hoćeš da oni ćute dok predaješ umesto što se deru kao majmuni. I moraš da imaš neki sistem kazne jer će inače stvarno da se razulare; a u mnogim školama nemaš efikasan sistem kazne - ako ih mnogo upisuješ u dnevnik ili šalješ kod psihologa onda drugi odrasli smatraju da si nesposoban da održiš disciplinu jer zavisiš od drugih da ti uvode red; nego kao trebaš da budeš strožiji, a jedini način da budeš strožiji je da ih zastrašiš; da bi mogao da ih zastrašiš moraš da im pokažeš da ozbiljno nameravaš da ih kazniš; a načina da ih kazniš nema mnogo; meni je razredna jednog odeljenja rekla da treba "više i češće da vičem na njih" ako mislim da budu mirni; a ja imam slabo grlo pa ne mogu više i češće da se derem; bolji način bi bio da deca, zamislite! ćute i sede i rade što im se kaže... kako se toga niko nije setio?
Mislim da su mnoga deca zaslužila par masnica, sorry Dina
Korisnikov avatar
By Dina
#746392
Jukie,
nikako se ne slazem sa tobom... Razumem sta pricas jer ima nerazumnih odraslih, ne samo dece, sto je stvarno za nepoverovati. Ja sam uvek mislila da je kreativan rad nesto sto je teznja svih ljudi, tu mislim da covek ima neku svoju mogucnost da organizuje rad i da mu ne stoji stalno neko nad glavom. Medjutim, to za neke ljude znaci da ne rade nista, oni rade jedino kad im naredis. Ja sam se pitala zasto je to tako i zakljucila da je to sve povezano - citav jedan zivot u kome nasilje i pogresni obrasci krecu od najranijeg detinjstva, preko veza, braka, odnosa sa svojom decom i kad ti njemu postavis stvari na radnom mestu bez prisile, on misli da si lud i da ne umes da ga nateras da radi. I zato mislim da ne nedostaju masnice u skoli vec nedostaje da se one zabrane u kuci. Da se roditelji bave decom, da sa njima razgovaraju onda bi ona bila naviknuta na drugi nacin komunikacije osim vike i batina :( Ali ako dete vec dodje sa takvim "vaspitanjem" od kuce nastavnik ne moze mnogo sta da uradi...
Korisnikov avatar
By M M and I
#746395
Originally posted by Dina
Uzas!

Ja bih ocekivala da svestenik kritikuje ljude zbog nasilja nad drugim ljudskim bicem kad ono... da nisam svojim ocima videla ne bih verovala.
Zasto? I dalje imas iluzije o svestenicima?
Korisnikov avatar
By Dina
#746428
Izgleda da imam :sigh:

Ako neko govori "Ljubi bliznjega svoga kao samoga sebe" i ostalo, ocekivala bih da svi njegovi postupci budu nenasilni, da bude primer ostalima ili ih kritikuje ako su oni nasilni. A ono ispade suprotno...
By Simor
#746470
Mi živimo u autoritarnom društvu i takva nam je i škola. Psihičko i fizičko zlostavljanje je obrazac koji opstojava u raznim međuljudskim odnosima, pa tako i u školama. Stoga je ovaj primer sa sveštenikom samo jedan ekstremniji oblik onoga kako se inače ponaša sa decom.

Kada bi se malo prodžaralo po našim školama, pronašli bi veliki broj slučajeva nasilja. Nije to nešto što je ekskluzivno vezano za veronauku. Naravno, veronauka je višak u školi - ne samo zato što mislim da je u jednoj sekularnoj državi nedopustivo u zvaničan školski sistem uvoditi veronauku, nego i zato što je ta odluka, pod pritiskom crkve, doneta brzopleto i svaki polupismeni sveštenik ili religiozni laik može edukativno da radi sa decom. (Znam curu koja predaje veronauku učenicima u nižim razredima u osnovnoj školi, a preporuka joj je bio dvomesečni boravak kod Amfilohija Radovića u manastiru. Šta je ona mogla da nauči sem da eventualno skrije Ratka Mladića pod školsku klupu, u slučaju da se ovaj pojavi kod nje u učionicu.) Međutim, uprkos tome, bilo bi potpuno pogrešno sada napraviti poviku na sveštenike i na veronauku, a ne pogledati školski sistem u celini. Naravno, iz toga se ne mogu amnestirati ni roditelji, pošto sam siguran da veliki broj roditelja smatra da psihičko ili fizičko nasilje i nije nezamisliv metod rada u školama. Ne bi u suprotnom zakukavali kada sa njihovim zdravim belim detencetom u razred ide Rom/Romkinja ili dete koje nosi hiv virus. Iju!

Na kraju, nije to čak ni srpska ekskluziva. Nedavno smo imali i slučaj učiteljice u Italiji koja je detetu zasekla jezik jer je ovo puno pričalo. Zanima me samo da li je to uradila jer je dijagnostikovala hiperaktivnost kod deteta, ili joj je zasmetala (crna) boja kože učenika, ili samo to što je ovo bilo imigrant.

Zapevajmo sada Pink Floyd: We dont need no education! We dont need no thought control! No dark sarcasm in the classroom! Hey, teacher, leave those kids alone!
Korisnikov avatar
By Deksi
#746578
:shok:
taj svestenik je retard.....za jaja bih obesio nasred trga sve te sajko-manijake
Korisnikov avatar
By gari
#746595
Osim Jukie, ne znam za ostale da li su bili predavaci? Zato cu pisati generalno a ne samo o Jukie problemu a to je-kako postati i ostati autoritet kod ucenika a pri tom ne primenjivati nasilje /fizicko ili psihicko/. Onaj ko se nasao sam ispred 30 ucenika i imao zadatak da obradi nastavnu jedinicu za 45 minuta i pri tom ga bar 80% ucenika shvati tj. moze da ponovi gradivo koje je predavano, znace kako je to veliki problem.

Prvi problem je motivacija ucenika. Vecina njih je dosla u skolu da "prespava" cas a tema o kojoj se govori je dosadna i uopste ih ne zanima. Zato trazer nacin da im "prodje vreme" te vecina i ne slusa predavaca i, ako nekoga u sred casa pitate o cemu se govori, najverovatnije je da nece imati ni pojma. Zato pocinje suskanje, dobacivanje, gurkanje, gadjanje lopticama od papira, pisanje poruka itd. Nastavnik se tu oseca prilicno bespomocno.

Na drugoj strani, nastavnici koji svoj autoritet ne grade na motivaciji i zanimljivom predavanju uz upotrebu savremenih nastavnih sredstava, nego na pretnjama slabim ocenama, izbacivanjem sa casa, cestim pozivanjem roditelja na razgovor itd. je u skoro istom polozaju kao i onaj prvi nastavnik koji se ne sluzi tim svojevrsnim nasiljem. Objektivno testiranje pokazuje da ni kod prvog ni kod drugog nastavnika deca ne pokazuju veliku razliku u ucenju.

U vreme Ministra prosvete Gase Knezevica zapocela je velika akcija uvodjenja AKTIVNE NASTAVE u skole uz pomoc Dr Ivana Ivica koji je sa svojim timom osmislio nacin i sredstva za to. Naravno, trebalo je prvo nastavnike edukovati za to /sto je i uradjeno/, skolski sistem je postao znatno manje rigidan i autoritaran. Ucenik je sada postao ne samo OBJEKAT nego SUBJEKAT nastave. Sve je okrenuto naglavce. Trazilo se da nastavnik sto manje predaje "ex katedra" a da ucenici uzmu aktivno ucesce u nastavi. E sada dolazimo do Jukievog "cutanja". U aktivnoj nastavi od ucenika se TRAZI da prica, eksperimentise i sam dolazi do saznanja, suprotno od klasicne nastave.

Pretpostavka je bila da ucenicima sada nece biti DOSADNO u skoli, medjutim, grdno smo se presli jer je tek tada nastao HAOS u ucionicama, jer nasi ljudi /deca/ svako "popustanje" shvataju kao mogucnost da rade sta hoce, a to aktivna nastava nije predvidjala.

No, sada sam otisao u debeo OFF, uz primedbu da nastavnici i skola ne mogu sami resiti problem nasilja u skolama vec se u to moraju bukvalno ukljuciti svi koji imaju veze sa vaspitavanjem i obrazovanjem dece-ali BEZ zaraca.
By Simor
#746650
Možda, gari, prosto treba da prođe vreme. Razmišljam da li to može da ima veze sa tim što je to učenicima jedan novi metod, pošto su u dotadašnjem obrazovanju navikli da budu pasivni recipijenti i onda se prosto ne snalaze u ulozi u kojoj treba da budu aktivni u nastavi. Šta misliš ti (a i jukie koji ima iskustva u predavanju), kako se takav odnos učenika prema nastavi može promeniti?
Korisnikov avatar
By gari
#746692
Navike se tesko menjaju. Kada dete treba da podje u skolu, majka /ili ko ga vec vodi na prvi cas/ mu usput kaze: "Da budes miran, poslusan i da SLUSAS uciteljicu." Dete vec od ranije ima sliku o skoli kao o mestu gde ce ga maltretirati, gde ce morati bespogovorno da slusa i gde ce morati da uci stvari koje ga uopste ne interesuju.

Promena od toga da ucenik bude objekat nastave do toga da bude subjekat je vrlo teska, jer su nasi ucenici navikli uglavnom da budu pasivni na casu i da odslusaju /ili ne odslusaju nastavnika/ zavisno od toga koliko je nastavnik vest glumac /nije dovoljno da nastavnik dobro zna predmet koji predaje, on mora biti i psiholog, glumac, komicar, medicinska sestra itd./.

Dobra stvar kod aktivne nastave je jos i to da se ne mora /bar u nizim razredima/ drzati rasporeda casova kao pijan plota. Ja licno sam imao obicaj da ucenike pre pocetka nastave pitam koji cas od onih koji su predvidjeni toga dana zele da imaju prvi. Uvek su birali fizicko /sto je i preporuka pedagoga i psihologa da bi se deca aktivirala i ispraznila agresiju/. No, komentar mojih neukih kolega je bio da "po ceo dan drzim samo fizicko". Sad vidim uveden je dodatni cas fizickih aktivnosti a sto sam ja uradio jos pre deset godina.

Nasa aktivna nastava /koju je pripremio za uvodjenje u skole Dr Ivan Ivic/ je kombinacija iskustva sa tom nastavom Finaca i Slovenaca. Naravno, svest roditelja je tamo na daleko visem nivou i nastavnicima je lakse, jer stav roditelja nije da su "nastavnici duzni da im nauce dete, pa zato su i placeni" vec "da su svi podjednako odgovorni za sto bolje obrazovanje dece".

Uostalom, poznato je da se kod nas skola vise od 50 godina bazirala na sposobnosti memorisanja podataka /a poznato je ko ima najbolju memoriju, da ne vredjam neke kategorije/ dok je logika i sposobnost samostalnog rada bila sklonjena. Zato imamo doktore nauka koji su pozaboravljali ono sto su ucili napamet pa sad imaju znanje koliko jedan osnovac.

Ukoliko sada pitate ucenika sta misli o tome i tome, dobicete odgovor, pa ma kakav. Pre deset godina je bila ziva muka izvuci iz ucenika bilo kakav pa i najgkuplji odogovor. Obicno bi rekli-ne znam.

Dakle, napredak je u toku, ali smo mnogo zaostali u odnosu na evropske skole /ali smo zato daleko ispred americkih, ukoliko su onakve kakvim ih prikazuju u filmovima/.
Korisnikov avatar
By Galadriel
#746995
Sve nesto pokusavam da mislim al ne vredi, automatski projektujem kroz sebe. Da imam dete i da ga ne daj boze snadje i nesto mnogo blaze bilo bi :sekirica: . Inace sam pitome prirode i pacifista, ali dici ruku na dete u ovom #$% slucaju zarac, sigurno ne bih cekala zakon da reaguje. Pa da vidim yog pametnog sto bi trazio da i ja odgovaram.
Korisnikov avatar
By gari
#747013
U principu, svo koji rade u skolama, pocev od pomocnog osoblja pa do direktora su duzni da postuju ucenikovu licnost i da ga stite od maltretiranja. Daleko od toga da neko ima dozvolu da vrski bilo kakvo nasilje nad decom /propisom Ministarstva prosvete predvidjena je i kazna za nastavnika koji vredja dete/ a za teze slucajeve sledi i suspendovanje i krivicna prijava.

Dakle, srecom to nije masovna pojava u nasim skolama, ali i ti pojedinacni slucajevi ne bi se smeli desavati jer nepovoljno uticu na javno mnjenje a jos vise na decu koja su povredjena.

:skola: :deda: :vezan:
Korisnikov avatar
By jukie
#747287
Originally posted by Simor
Možda, gari, prosto treba da prođe vreme. Razmišljam da li to može da ima veze sa tim što je to učenicima jedan novi metod, pošto su u dotadašnjem obrazovanju navikli da budu pasivni recipijenti i onda se prosto ne snalaze u ulozi u kojoj treba da budu aktivni u nastavi. Šta misliš ti (a i jukie koji ima iskustva u predavanju), kako se takav odnos učenika prema nastavi može promeniti?
Mislim da deca/tinejdžeri (sad govorim o secondary education) ne mogu da budu aktivna u nastavi ako ne znaju o čemu se tu radi. Ako te sedmak (14 god) dok crtate lance ishrane krene da ubeđuje da jelen definitivno jede lisicu, zato što je jelen veći od lisice a veća životinja bi trebalo da jede manju, takva aktivna nastava je bezvredna.
Verovatno je aktivna nastava korisna prilikom vežbanja primene već usvojenog gradiva, ali što se tiče usvajanja novog gradiva, tu ništa ne može da zameni slišavanje iz dobre stare sveščice
(nemoj da krenem da pričam o modernom udžbeniku koji na 15 strana daje jednu stranu teksta, 12 strana slika i dve strane demagogije)
Korisnikov avatar
By gari
#747511
Ali Jukie, pretpostavlja se da je taj u sedmom razredu vec stekao neko znanje o lancu ishrane i da te nece ubedjivati da jelen jede lisicu jer sna sta je mesojed a sta biljojed. Mislim, to moze da uradi samo neki ucenik koji hoce da tera segu. Inace aktivna nastava uopste ne predvidja klasican nacin ocenjivanja, niti vezbanja /kako ti kazes/ vec se sve desava u kontinuitetu tj. u toku aktivne nastave se usvajaju nova znanja i obnavljaju ona vec poznata. Casovi nisu podeljeni na obradi i utvrdjivanje kao nekada vec su celovite teme u koje se mogu uklopiti svi predmeti koji su toga dana predvidjeni rasporedom /dakle pored biologije, deca ce na temu lanac ishrane pisati i sastav is srpskog, slikati iz likovnog, oponasati pokrete zivotinja na fizickom/.

To je princip aktivne nastave, multidisciplinarni.
Korisnikov avatar
By jukie
#747548
Originally posted by gari
Casovi nisu podeljeni na obradi i utvrdjivanje kao nekada vec su celovite teme u koje se mogu uklopiti svi predmeti koji su toga dana predvidjeni rasporedom To je princip aktivne nastave, multidisciplinarni.
Znam ja šta ti kažeš, ali toga za sada nema... pred početak ove (ili prošle?) školske godine je nastavnicima dat spisak koliko časova obrade i utvrđivanja treba da imaju godišnje, i to je valjda 50 odsto obrada 50 odsto utvrdjivanje... i svi su morali da naprave nove godišnje planove koji to oslikavaju... a načuo sam da će opet da krene inkvizicija koja će da upada na čas i proverava da li imaš pisanu pripremu pred sobom i da li sve piše na tabli što treba i da li stvarno radiš ono što piše u planu ili ispituješ na predavački dan i predaješ na ispitivački (da li radiš na crveno slovo)
Korisnikov avatar
By gari
#747557
E sada ne znam, jer nisam vise u nastavi. Znas da se sa promenom Ministra sve menja. Dok je bio Gasa islo se u ONOM smeru /dakle sto vise slobode i nastavnicima i ucenicima/. Sada sa Vuksanovicem mozda je opet sve vraceno unatrag tj. strogo drzanje plana rada, uporedjivanje dnevnika i operativnog plana, pisanje bezveznih priprema za cas /koje nicemu ne sluze/, vracanje prosvetne inspekcije koja visi kao Damoklov mac iznad jadnog nastavnika...

Kad smo vec otisli u DEBELI OFF: pre nekoliko godina predajem ja cetvrtom razredu ili bese trecem "Orijentacija u prostoru". I sad znas vec, u uvodnom delu ponovimo strane sveta /glavne i sporedne/, gde Sunce izlazi a gde zalazi i predjem ja na obradu posle isticanja cilja casa. A inspektorka upada na pola casa kao Cucuk-Stana /ajduk/ bez pozdrava, seda u zadnju klupu i vadi tefter da mi broji greske. Ja nista, ladno nastavim jer sam to predavao bar deset puta isto. Krenem od kompasa kao najpouzdanije sprave, pa odredjivanje severa pomocu kore drveta, pa pomocu Severnjace i kako se odredjuje gde se ona nalazi, pa pomocu skazaljki na satu
, pa pomocu crkve i dzamije, i dodjosmo i do groblja. Naime, krstovi i spomenici na pravoslavnim grobljima su svi okrenuti ka zapadu, te kad odredimo zapad suprotno je istok a onda je lako odrediti pravac sever-jug. E tu skoci inspektorka i "preuze" cas te poce da objasnjava deci da su SLOVA na spomenicima okrenuta ka istoku /a o cemu nije bilo ni pomena u udzbeniku a i suvisno je, dovodi decu u zabludu, jer nisu svi natpisi na poledjini spomenika vec ih ima i na prednjem delu, dakle ka zapadu/. Tu ja skocim i skrenem joj paznju da nije u pravu /na sta se ona sokirala jer nije navikla da joj se neko suprotstavlja/, rec po rec i ja se tu sa njom posvadjam, ona meni napise najgoru karakteristiku, direktor me izriba /mada nije imao pojma o cemu se radi/.

Eto, to je moje iskustvo sa inspekcijom. Pojma nemaju.
Korisnikov avatar
By Yeshua
#748969
Originally posted by Nicodemus
Istraga protiv sveštenika zbog maltretiranja dece

Blagojević, predavač veronauke, nezadovoljan lošim ocenama iz tog predmeta, žaračem pekao po licu, udarao u glavu "tikvom" koja se na selu koristi kao posuda za vodu, i duvao im u uši kroz cev drške te naprave.
Hahaha:lol:

Sta li je tata radio tom sirotom Blagojevicu kad je bio mali? :psiholog:
Korisnikov avatar
By gari
#749265
@Yeshua: Mozda mu je gurao glavu u "Kraljicu peci"?

:rafal: :hand: :chestram:
Korisnikov avatar
By Orlando the Lady
#820516
Odakle mu tako bolesne ideje? Ne bih taj problem nikako vezala za SPC...Anateme se ne dele tek tako.Problem je u coveku.
Korisnikov avatar
By happylepsia
#820532
Originally posted by the1whowished
Odakle mu tako bolesne ideje? Ne bih taj problem nikako vezala za SPC...Anateme se ne dele tek tako.Problem je u coveku.
Ni ja ne volim predrasude, ali ovde ipak postoji problem. Prema vesti sa B92, SPC je kada je čula za torturu nad učenicima samo premestila tog sadistu iz manastira u crkvu. Znači nije bilo nikakve veće osude, kao da sve to opravdavaju.
Korisnikov avatar
By suicidal.pony
#820792
Zaista poremeceno

p.s. A zashto tema nije u potforumu 'Drushtvo i politika'
Korisnikov avatar
By happylepsia
#821138
p.s. A zashto tema nije u potforumu 'Drushtvo i politika'
Pa zato što već postoji tema "Religija, filozofija i teorija". Da ne postoji verovatno bi bila u "Drushtvo i politika". :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Swap-in out addons, use only what you really need!